2016. augusztus 2., kedd

Az első díjam!

Nagyon nagy megtiszteltetés ért engem Mayer Réka a Number 4 - Invisible c. blog írónőjétől!  Ugyanis megkaptam s a történetem életében (is) az első díjat!
Természetesen a megtiszteltetés mellé feladatok is járnak, amiket az én jelöltjeimnek is meg kell majd csinálniuk. Lássuk is őket:

1. Köszönd meg a díjat és tedd ki, kitől kaptad!
2. Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!
3. Írj 12 dolgot a blogjáról!
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5. Válaszolj a 12 kérdésre
6. Tegyél fel 12 kérdést.
7. Kommentelj annak a blogjára, akitől kaptad a díjat, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építőjellegű legyen!

12 dolog a Nuber 4 - Invisible-ről:
1. Én már korábban írtam kritikát erről a blogról és be kell valljam kicsit szomorú vagyok, hogy néhány dolgot nem fogadott meg az írónő.
2. Mivel E/1-ben írsz nagyon fontos az érzelmek és gondolatok átvitele, amit a vége felé olvastam is, csupán eléggé szegényesen.
3. engem kicsit zavartak a történet kellős közepébe tűzdelt képek.
4. A képek nem helyettesítik a tájleírást. Pedig tényleg szívesen olvastam volna a karakter szemein keresztül mégis milyen a körülötte lévő világ.
5. Nagyon tetszik a blog fejléce.
6. Imádom az alaptörténetet. tényleg. Rengeteg mindent ki lehet belőle hozni.
7. Ez volt az első blog amit végigolvastam. ( Ha nemszámítjuk a Miracolous novellákat.)
8. A karaktereket kicsit jobban ki kellene dolgoznod, mert szívesen megismerném jobban Jeffet és Nathaniel-t.
9. Sokszor le se írod a főszereplő gondolatmenetét pedig hidd el rengeteget dobna a dolgokon.
10. Látszik, hogy tehetséges vagy, viszont még gyakorlásra van szükséged. (De kinek nincs?)
11. Frászt kapok a menüből visszanéző szemekre. Komolyan!
12.*Lö alig várja a 2.évadot ezért feliratkozott a blogra*



12 dolog az Omegáról:
1. Eredetileg nem ez lett volna a blog címe, hanem más. Persze már elfelejtettem, hogy mi lett volna.
2. A történetet trilógiának tervezem: 1.Omega - A vég, 2. Rise - A felemelkedés, 3. Alfa - Egy új kezdet
3. Először nem akartam elkezdeni a történetet, mert volt már egy szüneten lévő és egy futó blogom.
4. Eddig ez a legolvasottabb történetes blog amit valaha írtam.
5. A kezdetekben anime karaktereket szerettem volna berakni karaktereknek.
6. A szereplők nevének mind jelentése van kivéve Csengét.
7. A prológus eddig azért nem írtam meg, mert egyszerűen nem tudtam előzményeket írni. Természetesen ez nem fog így maradni, ugyanis mostanra akadt egy-két ötletem.
8. Eredetileg egy olyan Magyarországban játszódott volna a történet, amely világhatalom.
9. Először egy külön fajt akartam teremteni a biológia szörnyeknek, amiket Lupidoknak neveztem volna el. Végül maradtam a Sárkányoknál.
10. Rendszeresen töltögetek le Pinterest-ről képeket, amelyek valamilyen szinten kapcsolódnak a történethez. Egy komplett mappám van a gépemen már belőlük.
11. Én totálisan beleszerettem a blog design-jába. *.*
12. Ami azt illeti rengeteg fordulatot tartogatok még az olvasók számára. ;) De ez még T--I--T--O--K!

Válaszom a 12 kérdésre:

1. Como Estás? :D (Hogy vagy?)
  Remekül.
2. Ki a kedvenc bloggered és bloggerinád?
   Igazából nincs kedvencem. Bárki akit ismerek, mind megfogott valamivel.
3. Szerinted milyen a jó történet?
  Fordulatos, és mindezek mellett képes úgy átadni az érzelmeket és a helyeket, mintha én magam lennék a főszereplő akivel mindez megtörténik.
4. Milyen eszközről írod a blogodat?
  Általában asztali gépről.
5. Szerettél-e már bele egy blogger/bloggerina által kitalált karakterbe?
  Még nem volt rá példa, de ki tudja? Egyszer...
6. Úgy, amúgy... filmből/könyvből/sorozatból vagy blogból volt e már kedvenc főgonoszod? :D
   Hát...... Jonathan C. Morgenstern alias Sebastian
7. Melyik a kedvenc emojid?
   Igazából ritkán használom őket, de ha muszáj egyet írni akkor a sírva nevetős.
8. Egy 1-10-es skálán mennyire tetszett a blogom? :D
    9, mert rövidek voltak a részek és bizonyos dolgokat jobban kifejthettél volna.
9. Lett kedvenc szereplőd?
   Nathaniel-t és Jeff-et egészen megkedveltem viszont vannak dolgok amiken javítanod kell velük kapcsolatban.
10. Van-e olyan zene, amiből van kedvenc rapp részed, amit nagyon jó hangzásúnak találsz? :D
    Ne kövezz meg, de nagyon kevés rappet hallgatok és ennek lehet az is az oka, hogy nagyon nem az én stílusom. viszont Deniz szövegei nagyon tetszenek.
11. Melyik a kedvenc zenéd most?
     A DOROTHY-tól a Wicked Ones
12. Ki a kedvenc színészed? (nőt is, férfit is)
        Anne Hataway és Johnny Depp, főképp azért mert bárkit játszanak, az nagyon élethű.

Az én 12 kérdésem:
1. Miért szeretsz írni?
2. Mióta írsz?
3. Milyen műfajban érzed otthon magad, és miért?
4. Miért ezt a címet választottad a történetednek/blogodnak?
5. Kik azok az írók akikre felnézel?
6. Publikáltatnád a most futó történetedet?
7. Kik azok akik támogatnak az írásban az olvasóidon kívül?
8. Melyik könyvet olvastad utoljára?
10.  Mi inspirál a legjobban?
11. Melyik az a páros akiket a legjobban shippelsz?
12. Milyen gyakran kapsz az olvasóidtól véleményt?


Az én  jelöltjeim:
















6 megjegyzés:

  1. Wow! Először is köszönöm a díjat, nagyon tetszettek a kérdéseid. Másodszor pedig, ha nem bánod, ide írnám azt a bizonyos építő kritikát. Nagyon jó a koncepció, a leírások is, meg igazából az egész! Örülök, hogy egyik gazdag kölyök sem olyan, mint egy rossz tinifilmben.
    Van benne egy két apró hiba ( kis kezdőbetű), de ezek kiküszöbölhetőek. Ráadásul a srác neve Shion *0* Egyik kedvenc japán nevem :3 Alig várom, hogy folytasd, csak így tovább ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! A hibákon a bétámmal már dolgozunk. Örülök, hogy tetszik.

      Törlés
  2. Köszönöm szépen, és ha nem bánod, akkor én is ide írnám a véleményem - amit egyébként a díj kirakásakor a 12 pontban leírtam. :D
    Imádom, ahogyan a környezetet leírod. Szépen fogalmazol és tényleg nem találok hibát a történetben. A helyesírást már előttem említették, így én nem fogom újra (meg hát, ezzel én is küzdök kicsit...). :)
    Shion... hehe... ez a név a No.6 című anime óta az egyik kedvencem. :3
    Várom a többit!:)))

    - Leah

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Leah! Én is alig várom, hogy tőled olvashassak!

      Törlés
  3. Húha, nagyon szépen köszönöm:)

    VálaszTörlés